Гарантійні зобов'язання

Гарантійний термін в експлуатації 12 місяців з дня продажу. На частини що трутся, гарантія по тоннажу в залежності від засміченості зерна.

Протягом гарантійного терміну підприємство зобов'язується безкоштовно здійснювати ремонт виробу і його складових частин, за умови дотримання правил експлуатації та зберігання. Доставку в ремонт забезпечує замовник.

За гарантіями на: підшипники і електродвигун несуть відповідальність заводи виробники.

Гарантія не поширюється на обладнання, експлуатоване з порушенням правил експлуатації і технічного обслуговування, придбане подетально, або піддані у споживача будь-яким змінам, а також на шнекову частина екструдера, знос якої залежить від інтенсивності переробки зерна.

Повернення виробу можливе у перші 35 днів гарантійного терміну. При цьому споживач повинен виплатити виробнику фінансову компенсацію у розмірі 20% від вартості установки за кожні 7 днів її експлуатації у вигляді оренди.

Виробник не несе гарантійні зобов'язання у наступних випадках:

— на якій-небудь частині виробу виявлені сліди механічних пошкоджень (тріщин, деформацій, порізів і т.д.), причиною яких можуть бути механічні пошкодження, високі або низькі температури, злами, падіння і т.д .;

— ремонт виробу виконувала організація або особа, яка не має відповідних повноважень від виробника;

—ушкодження викликане електричною напругою або струмом, які перевищують паспортні значення, невірним або необережним поводженням з виробом, недотриманням інструкції з встановлення та експлуатації;

За умови відсутності заповненого Паспорта виробу (Керівництва з експлуатації) з мокрою печаткою виробника (в разі втрати, крадіжки і т.д.) гарантійне обслуговування не надається, дублікат не видається.

ТОВ «Лаврін» знімає з себе відповідальність за можливу шкоду, прямо або побічно нанесену продукцією «ТОВ Лаврін»: людям, домашнім тваринам або майну, у випадках, якщо це сталося в результаті недотримання правил і умов експлуатації, встановлення виробу, умисних або необережних дій покупця (споживача) чи третіх осіб, а також за будь-які збитки, непрямі, випадкові і випливають як наслідок на збитки, включаючи економічні та нематеріальні втрати, втрату прибутку, доходів, інформаційних даних, пов'язані з пошкодженням чи неможливістю експлуатування продукції ТОВ «Лаврін».

Гарантія - інформація для покупця

При купівлі будь-якого пристрою виробництва компанії ТОВ Лаврін вам необхідно переконатися, що продавець заповнив паспорт виробу, яке йде в комплекті до кожного пристрою.

У разі виникнення несправності в роботі пристрою вам необхідно зателефонувати за номером +38 (056) 796-60-76 та пояснити виниклу проблему.

Якщо владнати проблему в телефонному режимі не вдалося, вам необхідно буде під'їхати на наше виробництво разом з пристроєм, де вам зможуть дати попередню відповідь, що сталося з пристроєм і залежно від результату попередньої діагностики - воно, або буде замінено, або залишено у виробника на ремонт.

Якщо ж у вас немає можливості приїхати на виробництво, вам необхідно відправити його виробнику будь-яким іншим зручним для обох сторін засобом.

Далі пристрій буде передано до фахівця, який зможе вказати точну причину виходу з ладу, якщо буде встановлено, що ремонт не гарантійний, то вам зателефонують і до ремонту повідомлять його вартість, яка включає в себе заміну необхідних елементів і роботу фахівця, після чого буде здійснено ремонт.

Як тільки пристрій буде відремонтовано, з Вами зв'яжуться і повідомлять про те, що ви можете забрати ваш пристрій або про його відправлення на вашу адресу.